mandag 31. mars 2008

Mandag

Fyrst ei ársaking for mykje stavefeil. Det gár fort i svingane nár ein set og skriv med tikkande myntautoomat i bakgrunnen sá alle feil er ikkje manglande skrivekunnskap.

I dag tok eg og KA den lange strandture. Me gjekk landevegen gjennom Maspalomas til Faro ein gord times rask spasering. Der vart det eit velfortent holdt med noko attát. Deretter gjekk me stranda attende til Playa. dwet vart ikkje berre ein lysttur. Det bles mykje og fyrste delen fekk me vindden frá sanddynene sá det vart mykje sand báde utanpá og inni. Lyspunktet er som alltid pá denne strekninga turen gjennom nudistomrádet.
Gjennomsnittalderen er nok sikkert ner 20 over vár (altsá 75+) men alikevel. Ein fár i alle fall eit innblikk i kva ein má veja seg til av synsinntrykk om ein nokon gong skulle enda opp som hjelpepleiar pá sjukeheim.
Kanskje ein tur til Playa kunne vore del av utdanninga som ein herdeprosess for dei unge elevane.

I morgon vil i alle fall eg ta det med ro og pleia den vonde ryggen min. Isjasen vil ikkje gje seg, men det er bra sá lenge eg gár. I morgon vil eg kvile og rusle rundt i nabolaget her og lata ryggen styra átferda.

Alice slit ogsá med kinken sin men det gár framover.

Det er heilt ok om me fár eit livsteikn frá nokon av dykk, enten ved á logga dykk pá med kommentar eller nokon ord til finn.skare@gmail.com

Takk for i dag.

1 kommentar:

  1. Ja ja eg får prøva til att då, såg du det eg skreiv sist?
    Her har me sete på verandaen og sola oss i dag..strålande sol og 12 varme grader før sola kom, det er faktisk 11 varme grader no kl 2100 så det har endra seg sidan me kom opp her då var det 12 kalde grader og snøvær...har nett hatt kontakt med dei to i Barcelona dei set på flyplassen og ventar..........forsinkelse........ja ja dei kjem seg no vel heim med tid og stunder, me vert no her til onsdag...det er bra att de tek dikka ut karar........og får sjå mykje av det som me andre har vassa i i åravis......ja ja kvar si lyst.du tek vel bilde av dei "vakraste"hels alle og kos dikka.

    helsing Astrid og Arvid

    SvarSlett