fredag 1. mai 2009

1.mai feiringa 09

Så er 1 mai-feiringa over for i år. Arangementet bestod for meg av frokost med likesinna på Fjordstova frå kl 09.00 og utover. Der var Ingrid Heggø, 1. kandidaten på stortingslista, hovudgjest.
Der fekk eg ein prat med mannen til Ingrid. Ein triveleg kar som trivdest godt i skuggen av si profilerte kone. Det viste seg at han var ein av dei som vart råka av konkursen i Fundo, så no gjekk han heime og venta på noko spennande å bruka resten av livet sitt på. Aller helst ville han laga høgteknologifelgar i Høyanger og hadde ikkje gjeve heilt opp håpet enno.

Neste etappe var Gaupne Hotell og hovudarrangement. Der starta det med musikk av Gaupne Skule og Ungdomskorps (trur eg). Fire seniorar med trekkspel, bl.a. tidlegare leiar i Luster AP Malvin Moen, spela også nokre låtar.
Også her var det Ingrid Heggø som var hovudtalar men også ungdommen ved Daniel Fossheim og veteranen Kåre Høyheim hadde ordet.
Eit koseleg arrangement, men på ingen måte noko demonstrasjonsdag. Det hadde eg heller ikkje venta meg, men det finns mange nok grupper som treng allierte for å kjempe gjennom rettvise krav, både her på berget og sjølvsagt i det store utland. Gruppper som aldrig blir nemde i nokon 1. maitale på annan måte enn " dei me skal arbeida for".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar