søndag 2. april 2017

Søndagsbloggen


I går kveld gjekk turen til Playa del Ingles. Der hamna eg på den svenske restauranten Skansen i lag med 3 damer. Me har gode erfaringar med denne staden frå våre mange år her før, men i går skuffa dei litt.Eg bestillte biff av storfe, medium steikt, men den var langt frå møyr og heilt gjennomsteikt. Damene bestillte "well done" og eg såg deira var meir farga i midten enn min. 

 Musikken derimot var det ikkje noko å sei på. Denne trivelege karen song og spelte dei finaste melodiar i ein veksling mellom taffelmusikk og dansemelodiar.

 Heilt til det store trekkplasteret entra scena. Då strøymde også publikum til, medan me forflytta oss vidare til eit anna kjendt etablesement: Naboen.

 Her er det som alltid eit yrande liv av normenn som vil ha seg ein å sove på før loppekassa skal oppsøkast, om det er kl 23 eller 03. Naboen har pussa opp sidan sist eg var her. Det er komme nye møblar og lokalet er vorte meir heilheitleg innreia. det er også plass til fleire folk enn før. Men betjeninga er den samme.

 I dag har det vore bondens marknad i Puerto Rico. Det er det annankvar søndag. Dei held til i parken nedanfor senteret og det var godt besøkt.

 Handelen gjekk strykande for dei fleste og tilbodet var stort. Eg såg vel fleire sortar av jordas grøde i dag enn eg nokon gong har sett på ein gong.


Jordbæra var ein av dei meir kjende sortane men dei har me mykje betre og finare heime i Luster om et par månadars tid.

Verfenomenet calima held seg i dag også så det er i mesta laget heitt. Gradestokken viser 27.5 grader her eg sit inne og skriv. Ute er det betydeleg heitare.

No har me berre to heile dagar att av årets sydenferie. Onsdag midt på dagen kjem bussen og hentar oss og bringar oss til flyplassen. Og plutseleg er me i Luster att. Det gledar eg meg til.


Takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar