mandag 9. mars 2009

Den tredje dagen, kviledagen

Den tredje dagen her nede under ekvator vart ein kviledag. Eg og KA har rusla ein liten tur ned til strandrestauranten vàr og ein liten omveg heimat. Biletet er eit bevis pà kor fint ver me har.

Gàrdagen vart ein hard dag som starta med litt for tidleg vàkning etterfylgd av eit heidundrande gilde frà 14 til 17.30 deretter ein ikkje mindre festeleg forestilling heile kvelde frà tidleg kveld til langt pà natt. I gàr var det berre fryd òg gammen, men ein gammal skrott kjenner dagen etterpà at ein har toygd nokre grenser.

Damene har nytta dagen til soling ved bassengkanten og har allt fàtt bra med farge.

Det blir vel ein liten tur ut i kveld ogsà. Eit màltid for dagen pà restaurant mà ein kosta pà seg. Er me turistar sâ er me turistar.

Eg har forresten kjopt meg kladdeblokk i dag sà no har eg fâtt rydda opp i tankar frà flyturen. Eg har vel ikkje nemt det for. Pà flyturen noterte eg nokre tankar som kanskje kan bli eit kàseri eller liknande. Det blei skrive ned i eit kryssordblad over kryssord som sàg for vanskeleg ut, i tillegg til dei fleste margane i bladet.

Takk for i dag

1 kommentar: