tirsdag 17. mars 2009

Besök

I gàr vart det ikkje noko blogging pà meg. Grunnen var besök av Jonny og co. Som de sikkert ser pà kvaliteten har eg no fàtt tilgang pà kortlesar sà no har eg mogelegheitar. Biletet er av veslejenta til Jonny og Tone pà stranda med spade og spann.
Dagen vart rett sà fin. Gjestene kom i 13 tida. Dà bar det mest rett pà stranda. Der vart det bàde leik og bading med utgangspunkt i stranderstauranten vàr. Det mà ogsà nemnast at eg og Jonny var dei einaste som bada pà ordentleg.
Dagen enda heime pà terrassen med "ein skarp ein" för besöket var over.


Dagen i dag har vorte roleg. Me karadn har teke ein tur langs gatene medan damene har sola seg heime. Det har ikkje vore sà varmt i dag, nett passeleg.

Biletet under er teke i den vesle bygda Fataga der me inntok lunch for nokre dagar sidan.
Sidan eg no har tilgang til kortlesar kan det bli meire bileter her frà dagane me har vore her.

Takk for i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar