fredag 20. mars 2009

Exit Playa del Ingles

Sà er oppbruddstida komen til oss pà Jardin del Sol, "solhagen", her nede i syden. Kofferten er snart pakka ferdig og me gjer klar til tideleg legging og grytideleg vakning. Me bestiller drosje til 5,20.

Dagen i dag holdt pà à enda i katastrofe. Det var overmàte viktig for soltilbedaren vàr at det blei fint ver pà vàr siste dag, sà dà me stod opp til ausregn i dag var ikkje humöret pà topp. Men til allt hell lysna det opp og me har hatt ein rett sà fin dag. Eg har nytta dagn til ein rusletur rundt i byen med innkjöp av tollfrivarer som avslutning.

I gàr kveld var me pà Kasba kjöpesenter for litt handling og kveldsmat. Me er litt matleie alle saman sà det blei tomatsuppe og kvitlauksbröd pà tre av oss medan eg prövde med pà fiskepizza. Som de sjönar vart eg nedstemd eller skal me sei ignorert i mitt forsiktige önskje om kinamat.

I kveld er det vel ingen som vil noko som helst sà dà fàr eg vel viljen min om eg mà eta âleine.

Dette blir den siste bloggen med rare bokstavar (der vàre bokstavar skal vere er det `´ñ).

Kanskje eg sler i hel nokon minuttar med ein mobilblogg frà flyplassen, men eg vil alikevel takka for meg her pà Playa del Ingles og takka dykk som har kasta bort verdigfull (arbeids)tid med à lesa desse epistelane mine.

1 kommentar: