onsdag 2. april 2008

Onsdag er handledag.

Slik har me det her me bur for tida. Strálande sol og 25 - 30 grader i skuggen kvar dag. dette biletet er teke ved bassenget der me bur.

I dag har me vore pá handletur til Vecendario. Der ligg det ein kjempePyramiden som berre ventar pá damer med kjoepelyst. Eg trur det er vorte noko pá dei minste i dag og.

I gár kveld var me pá ein av dei beste restaurantane pá Playa. Den ligg rett i inngangen til hotellet várt. Der vart det gourmemáltid pá oss. Eg át frityrsteikt blekksprut. med lauksuppe og bolle med kvitlauksmoer til "forrett".

I kveld blir det kanskje ogsá ein betre middag. Om det gár min veg blir det kinarestaurant. Dá trur eg det blir noko sursoett for meg.

No vil eg bruka resten av mi tilmálte tid her pá "kontoret" til surfing sá takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar