tirsdag 8. april 2008

Onsdag, siste dag i sola. (Retting: Tysdag)

Dette er bilete av det neraste eg har komme ein draum. Det er ein Ferrarri som stod utstillt her nede. Men denne bilen kan ein ogso tinge testtur med, anten som passasjer eller forar. Dette biletet er teke i gár kveld og den er ikkje til utlán i dag, desverre, eller heldigvis kanskje. Det er sikkert svindyrt á koyra den og eg hadde sikkert ikkje klart á lata vera.

Som overskrifta viser er det avreise i morgon. Me har tinga drosje til kl 10.00 sá det blir berre tid til siste rydding og frukost i morgon. Dagen i dag vert nytta til ettertanke og pakking. Ettertanken vart av meg gjort i form av á kjopa kvoten min pá "Coop'en".

No er det heim til lunch.

Takk for meg her frá Gran Canaria

Ps Kanskje det blir ein kort mobilblogg frá reisa i morgon.

2 kommentarer: