lørdag 2. september 2023

Dag 3 starta med datakresj heimanfrå


 


Dagen i dag starta med  eit eller anna som hadde gått galt under eller etter nattsendinga på Radio Luster fredag kveld. Det var stilt på radioen og ingen reprisefil å finne. Det er ikkje mykje å gjere med trur eg så me får prøve å gjere det betre neste fredag. Reportasjane og intervjua fann me att, dei finn de på radioluster.no


Så til kvardagen på Kreta. Eg trur eg var nett inne på det ein dag før, at eg leita etter ein veg "ut i naturen". I dag fann eg ein av mogelegheitane og det var denne.


Vegen opp gjekk gjennom ein olivenhage. Eg var litt usikker på kva det var men etter litt googling var det ikkje tvil:
På Kreta er det ca. 35 millioner oliventrær, det høstes rundt 80.- 120.000 tonn oliven hvert år, og 65 % av øya er dekket av oliventrær! Kreta står for 1/3 av landets produksjon av olivenolje, og 90 % av den er ekstra virgin. Innhøstingen pågår hele vinteren, avhengig av typen oliven og mengden av trær den enkelte eier.


Olivenane var knøttsmå enno men sidan dei har eit par tre månadar att til innhausting vert dei vel modne i år også. 
Men det var utsikta eg var ute etter og her kjem den i den grad den kan attgjevast på tre foto frå amatørhand.






Vel nede i sivilisasjonen att tok eg turen innom ein svær kolonialforretning. Mangt kan seiast om å finne fram på ein slik stad når ein ikkje sjønar verken språk eller bokstavar, men at dei har greie på kvitost her det er sikkert.


Til sist eit lite stikk til turoperatøren min Ving, Me bur greit, søv godt og et godt, men skal ein kalle dette havutsikt må ein ha betre fantasi enn eg klarar å trylle fram.

Takk for i dag.

1 kommentar:

  1. Du faor kjøpa deg ei skikkelig saks og tynna litt så kjem det seg skal du sjå. Fortsatt god ferie.😀👍🌞

    SvarSlett