søndag 3. september 2023

Dag 4 Festelege samkomer.

 


Denne dagens blogg må starte med Oppdrag utført. Reiseføljet hadde teke på seg å utbringe ein skål på vegne av Laila. Det er no gjort med glede og stor innlevelse.
Kven Laila det er veit berre Laila sjølv.


Det er ei gruppe årdøler her som me brukar mykje av kveldsmålitda i lag med. Her er me fotografert i samla flokk rundt middagsbordet den fyrste heile dagen her nede. 


I går kveld samla me oss hos denne karen. Alle lustringar som har vore på byen i Rethymno kjenner visst han. Speloppmakar og restauranteigar Manolis.

Både underhaldninga og maten var av beste slag. Eg valde meg peparbiff og var godt i gang med måltidet før eg kom på at eg skulle fotografere.


Og før me drog avgarde til etterpå-selskap fekk Manolis ein selfi i lag med meg.

Etterselskapet vart halde utanfor ei lita sjappe oppe i byen som fyrst og fremst er berekna på lokalbefolkninga. Så har det seg slik at midt på dagen er eigaren kelnar på ein restaurant nede på stranpromenaden det me ofte samlast for lunch. Ein litt skrålande gjeng frå Årdal/Luster vart godt mottekne.


I dag skulle det, i følje yr, bli ein regnversdag. Det vart det ikkje men vinden som holdt skyene vekke laga også så store byljer at det var raudt flagg og bading "forbudt" heile dage.


Men solbading var fullt lovleg.

I dag har me vore i gamlebyen og handla litt av kvart. I kveld skal me samlast elleve stykker til middag.

Takk for i dag.




















1 kommentar:

  1. Så kjekt de har det!! Hels kjende!☀️🍾🌺

    SvarSlett