onsdag 6. september 2023

dag 6. Siste dagen.

 


Siste dag på ferieturen vår til Kreta har eg rusla mykje for meg sjølv. Eg kryssa motorvegen med mål om å finne dei smale vegane gjennom olivenlundane.


Det viste seg fort at eg var på rett veg. No er det ikkje slik at eg har all æra for det, google map er ein god føljesvein på ukjende vegar.



Denne stammen har nok bore mange titalls, ja sikkert hundretals årgangar med olivenar.

Ein tur på den lokale gravlunden er obligatorisk når ein får eit opphald på nye stadar, langt nok til at det vert tid til slikt.

Slik gjer dei det her. Den gresk ortodokse kyrkja er statskyrkja her og den som mest alle her  reknar som sin religion. 




Dette bygget stod i enden av gravplassen. Det hadde sett betre dagar, var sprukke sund i alle retningar og trea rundt var i ferd med å få overtaket. Det var tydelegvis ikkje i bruk.


Så traska eg vidare på mi ferd. Passeleg eksotisk der eg måtte trø forsiktig for ikkje å skli i nedfalls-fikenar og daude kattar.

Så gjekk vegen vidare og snart såg eg porten under motorvegen og inn i sivilisasjonen att.


Der trefte eg på denne kyrkja. Bygd på slutten av 1970 talet om eg ikkje hugsar heilt feil.

I ein by som vart planlagt og bygd lenge før bilen si tid og med sjåførar med eit avslappa forhold til trafikkreglar vert det mykje fantasirik parkering. Her er fire bileter frå mi ferd i dag. Eg kunne lett funne førti.




Turen min i dag vart avslutta med gresk omelett. No ventar eg dei tre andre i reisefyljet attende frå badestranda. 

Så vert det felles middag 10 - 12 stykker i lag. I morgon ber det på heimveg, me reknar å vere i Luster til leggetid i morgon kveld.

Takk for oss frå denne turen.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar