fredag 9. mars 2012

Walking in the sunshine.


Ja, det er det me får dagane til å gå med her nede under ekvator. Rusle rundt i sola, synge på ein solskinnsong.

Her ser de utsikt frå inngangen vår med Alice i yndlingsposituren sin.
Eg har vore ein tur rundt i området der lokalbefolkninga bur. San Fernando heiter det der.
Der kom eg forbi eit reisebyrå som dreiv med cruise.
Denne plakaten lokkar med  ein alternativ veg heim som de ser, men kva dei meinar med teksten i bobla under veit eg ikkje. Cruceros sin mareos vert oversettt til cruise utan svimmelheit med min gogleoversetjar.
Dette fann eg inne blandt dei fastbuande sine buplassar så eit bilete frå slik dei bur er vel kanskje også på sin plass:
No er eg som de sikkert forstår heimkommen og har sessa meg på "kontoret"

Datamaskin, mobiltelefon, VG frå i går, kryssord og Nueva! Pepsi Max med extra cafeina, kva meir treng ein. Jo, døra på vidt gap og utsikt til palmer og strålande vær.

Takk for i dag og lukke til til dei 12 som skal til Førde i morgon, blandt anna  for å tala Luster og Sogn si sak på årsmøtet i Sogn og Fjordane Arbeidarparti .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar