lørdag 5. mars 2016

Laurdag, halvveges.


Lat meg ta det viktigaste fyrst. Eg har fått meg nytt telefon nr. Det nye nummeret er +34697804865. Eg er frå i dag og ei veke framover Vodafon-kunde. Den dyrt betalte WiFi tilknytinga her me bur er så elendig at i dag gav eg han opp og kjøpte meg 4G frå Vodafon i staden. Det betyr at min telefon for tida har spansk telefonnummer.


"Oss gjer det oss kan best" var det visst ein kar så slåande sa ein gang. Det gjeld oss også. Dagane går med til å gjere ingenting. Me slappar av og spaserar litt rundt i nabolaget den tida me ikkje solar oss eller et og drikk. I går kveld var me atter på Kasbah og beskua seniordansen. For resten, det var ikkje berre seniorar der i går. Enkelte var så gode å dansa at det vart ordentleg god underhaldning å sjå på.



På min veg for lå oppsøke telefonnoperatør kom eg over det som vel kallast kroppsmåling. Imponerande kva dei får til. Mi innebygde blygsle gjorde at fotoet vart berre så passeleg.


Når den einaste aktive handlinga i dag var å kjøpe eit nytt simkort vert det heller ikkje mykje å skrive heim att om. For den som tykkjer at grashopper er alrighte dyr kan eg her vise bilete av ei som landa på servietten vår i går kveld.


Av same grunn takkar eg for i dag med bilete av to små nusselege glas fyllt med "vitamina"

Takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar