torsdag 3. mars 2016

Torsdag, kviledag.


I går kveld fekk me vitjing av kjendtfolk frå Maspalomas. Etter ein liten forfriskning heime hjå oss gjekk turen til den svenske restauranten Skansen på Yumbo-senteret.  Ein trivelg kveld vart avslutta i folkeleg tid.

I dag har det vore kviledag her nede i syden. Ikkje fordi det har vore seine kveldar, men fordi eg har gått lange turar. Eg kjende det på meg at det var på tide med ein restitusjonsdag. Om du no seier med deg sjølv at no nyttar han framandord han ikkje har greie på, så kan du ikkje ta meire feil. Eg googlar føljande: "Trening handler om å bryte ned for å bygge opp. For at du skal få utbytte av treningen, må kroppen få tid til å hente seg inn – restituere".
Mine føter har fått hente seg inn i dag, blandt anna gjennom sakte spasering med NRK Språkteigen på øyra. 


Eg tok vegen forbi dette hotellet, Bohemia Suites & Spa. I fjor på dette belet stod bygget som eit tomt skal. Allt innvendig var rive ut og er no innreia på nytt.


Eg reknar med at det er restaurant  i utspringet i øverste etasje. Det blir det fint å sitte med eit lite glas Sherry og sjå utover det endelause havet.  Heilt sikkert eit av dei aller trivelegaste og finaste hotella på Playa del Ingles for tida. Grunnen til turen var delvis som ein service heim til dei som eventuellt sit heime og ventar på datoen dei skal flytte inn på dette hotellet.


For eit par månader sidan fekk me tilbod om å velje annan buplass her nede. Grunnen var byggearbeide på nabohotellet. Me takka nei til tilbodet og angrar ikkje på det. Eg tykkjer det er fint med litt aktivitet å sjå på om dagane. Her er utsikt til byggeplassen frå  gata, alternativet er baderomsvindauga.


Mykje av tida i dag har eg nytta i skuggen innerst inne i kroken med ett kryssord og ein urliten ølboks. Eg har alltid meint at det er ikkje ordentleg fint ver før det er fint i skuggen.


Det er ikkje alle i vår familie som er enig med meg i det.

Takk for i dag.

2 kommentarer:

  1. Kjekt og sjå Finn ☺ Gledar oss no �� ���� Mvh Oddrun

    SvarSlett
  2. Kjekt og sjå Finn ☺ Gledar oss no �� ���� Mvh Oddrun

    SvarSlett