torsdag 2. april 2009

Neste steget

I dag har vi atter hatt snekkar på besøk. Dagen vart sikkert sabotert litt av meg i går kveld.

Eg hadde avtalt med snekkaren at eg skulle grunne listene til golv og tak i går kveld. Då eg måtte okkupere heile gangen for å legga dei utover til maling, venta eg til seinast mogeleg. Det at det vart nytta oljmaling gjorde også til at gangen var full av listverk som ikkje var turre då eg stod opp for å rydde veg for snekkarane i dag tideleg.

Eg måtte forlata åstaden og dra på arbeide, men har ikkje fått klage så dei har vel klart seg på ein måte.

Det som fyrst og fremst er gjort er i dag er at det meste av golvet er lagt og inndekking og listing i taket er innførd.

I morgon er sansynlegvis snekkaren ferdig med sitt arbeide.


Ellers er det kommande laurdag som står i sentrum for tida. Petter sitt bryllaup er ikkje meir enn eit og eit halvt døgn unna. Det er bestemt at eg skal ta på meg eit ansvar for å leia festelegheita, men føler ikkje at eg er godt nok førebudd. Noko er klargjort i dag, noko kjem på plass i morgon føremiddag og det blir ei samling der alle 6 foreldra samlast i morgon kveld til sosialt samvere og ein liten siste innspurt der siste brikkane skal på plass.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar