torsdag 7. mars 2019

Etter ein rangel.

Endeleg var dagen kommen og me fresar på drosjevis mot Puerto Rico og hotellet Puerto Azul. Der venta det hyggeleg samtale med noko godt i glasa på den midlertidige heimplassen til kveldens vertskap. Også kveldens middag var innteke her. Dette er eit såkalla "all inclusive" hotell og me fire som var gjester for kvelden, hadde kjøpt oss inngang til hotellets buffè.

Etter middag gjekk turen til "sentert" og fyrste stopp ei lita sjappe med nokre bord utanfor ein disk. Etter litt venting hadde dei klart å finne fire bord og 10 stolar og dermed var me i gang. Grunnen til at me absolutt ville ha plass nett her er deira gode rykte for sin Irish Coffè

 Dette skulle bli vår irske kveld. Fyrst kaffi på irsk vis, deretter Molly Malones og eit glas irsk øl.


Der står eigaren for det meste av underhaldninga. Han syng irske viser på løpande band. Me var så heldige at me fekk dele bord med nokre frå Dublin. Som de ser, dei også sette pris på kva dei høyrde.

Etter midnatt fekk me plutseleg ein fødselsdag å feire. Heile forsamlinga stemde i med bursdagssang og deretter vart det bursdagsdrink på jubilanten.
Det vart seint men kva så? Me har ferie og har tid nok til å sove. Me vil i alle fall med dette få takke heile gjengen for ein triveleg kveld.

 I dag snirkla eg meg gjennom bakgater og gangpassasjar ned til havet.

Målet var ein spasertur langs stranda og det målet for dagen viste det seg at mange andre hadde også.

 Vel oppe på trygg grunn att traff eg på desse to sandstøttene. Også dette kan vere eit levebrød her.

 Ein lenge planlagd inpulshandel vart det også i dag. Eg har lenge fått påminningar om at eg treng nytt hovudplagg og i dag skreid eg til verket. Godt nøgd med handelen la eg på veg heim.

Der vart det ein liten sermoni rundt kjøkenbordet før gamlehua vart lagt til evig kvile i bosbøtta.

Takk for i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar