mandag 4. mars 2019

Måndag i syden

I går kveld gjekk turen til El Rancho, ein restaurant me har fått anbefalt hjå einkvan heimanfrå, hugsar ikkje kven, men anbefalinga kan vidarebringast. Den ligg i kjellararen til Hotel Maritim Playa i rundkøyringa ved Kasbah for dei lokalkjende.

Fruen valde grillspyd, men serveringsmåten gjorde ho fyrst litt rådvill. Som de ser tok ho det med godt humør.

 I dag vakna me opp til anleggsarbeide rett utanfor stovedøra. Karane for fint åt. Ikkje noko vidare bråk var det heller så i fine veret var det berre fint å ha noko å sjå på. Eg elskar hardt arbeide. Eg kan sitte å sjå på det i timevis.

 Men etter kvart vart det langtur på meg i dag. Turen gjekk også i dag til San Fernando . Som de ser er veret heilt strålande her i dag. Omtrent ikkje ei sky på himmelen og rundt 30 grader i skuggen.

 Eit av dagens mål var denne staden. Her har det vore eit yrande liv før om åra. Laurdagane var det marknad her med hundrevis av marknadsboder der det vart frambudt både lokale landbruksvarer, husflid og masse juggel. Min tur vart på ein mandag så om laurdagsmarknaden består veit eg ikkje, men området bar ikkje preg av å ha vore brukt og senteret her var tomt. Berre ein einaste kafeteria var att.


Ein hendig graskløppar kom eg også over på min veg i dag. Då tenkte eg på han Aage heime. Kanskje denne skal stå på neste års ynskjeliste?

 Turen i dag var mest dobbelt så lang som planlagt. Delvis på grunn av denne rustikke og tiltrekkande palmelunden som det vart freistande å gå til ende, gjekk eg meg ordentleg fast og til slutt måtte eg gå heile "utmarksturen" attende og ta same turen heim att som der eg kom.

 Men som før skrive, veret var strålande og det var landskapet eg gjekk i også. Vel heimkommen med litt såre føter og ein trøytt rygg angrar eg ikkje på eit steg av turen.

No går snart turen ut til dagens siste måltid. Eg trur eg stemmer for ein kort  tur i kveld.

Takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar