søndag 10. mars 2019

Søndagstur til San Augustin

 I går kveld vart det middag hos Naboen og då meinar eg ikkje engelskmannen som bur ved sida av oss men serveringstaden Naboen. Etter middagen vart det også ein oppfriskar eller to. Fruen valde det biletet visar, som er ein mellomting mellom ein salat, eit fruktbeger og ein drink og heiter mojito. Ho saug i seg det flytande og var vel fornøgd med handelen. Ho let grønnsaker og frukt ligge att.

 Denne lystige gjengen av årdøler hadde også sessa seg på samme etablesementet. Me  stakk forbi på heimveg.


 Via ein liten omveg fekk me også bekrefta at Sosialkontoret stadig er oppe og går og er godt besøkt. Ikkje noko moderne NAV-kontor her nede.

 I dag har eg rusla meg ein tur til San Augustin. På vegen dit passerte eg mange og store hotell. Her prøver eg å formiddla eit inntrykk av kor store desse bumaskinene er.


 Så var eg kommen gjennom sentrum av Playa del Ingles og tok til på promenaden ut til San Augustin som de ser ytterst på odden .

 Det bles litt men ikkje meir enn at det gjorde godt i varmen. Som de ser var det mange andre som hadde valt å legge søndagsturen på same vegen som meg.

Ein måte å tene til livet opphold på er å lage imponerande sandslott og figurar i sand og håpe på milde gåver frå dei forbipasserande. For dette prektige byggverket fekk denne karen ein slant frå meg.

 Her er eg kommen fram til det største kjøpesenteret i San Augustin. Det var roleg her då eg kom dit klokka 12. Etter å ha traska rundt i gangane her viste det seg at det meste av serveringsstadar opna fyrst klokka 13 på søndagar.

Så var det berre å snu og traske i veg heimatt. Som de ser var veret av det aller beste så eg lengta ikkje på noko måte heim sjølv om eg like etter dette biletet vart teke, fekk ein film heimanfrå, frå to som var ute og gjekk på ski med topphua godt dregen ned over øyrene. Vel heime sat fruen på lunch-sjappa og kunne by på ein god stol, omelett med pomfritt og eit stort glas serveza. Det gjorde godt for ein trøytt, svolten og tyrst kropp.

No står kvelden for tur. Om det vert noko å skrive heim om veit me ikkje før i morgon.

Takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar