tirsdag 5. mars 2019

Tysdag vart kviledagen

 Det vart kort veg til middag i går kveld. Dette er restauranten China Sol og vindaugene over heilt til høgre, under palmetoppen, er til kjøkenet, loftstrappa og badet vårt. Me må ein omveg for å komme ¨dit, men i luftline er det ner 0 meter.

Dette er det sikkert mange av dykk som har sett. Eit lite glas med "vitamina" med eit usømeleg bilete i botn som berre kan sjåast så lenge glaset er fullt. Dette er "på huset" når oppgjer for serveringa skal skje.

 Ellers er det avgjort at i morgon skal me innta dagens siste måltid oppe på ein fjellgard i Puerto Rico. Utsikten som eg og denne dua hadde for to år sidan vert mykje lik den me får i morgon. Grunnen er sjølvsagt at me er invitert i gjestebod til lustringar som tilbringar sydenferien sin så høgt og fritt i år.
Me gledar oss til ein triveleg kveld i gode venners lag.

 Lengst heimanfrå var eg i dag då eg stakk innom den lokale Lidel-butikken.

 På veg heim kom eg rett oppi ein politiutrykking. Ein stakkars motorsykkelkonstabel hadde vore uheldig å velta sykkelen sin i det han køyrde ut or politigarasjen. Tung var han og bratt var det så han ba om hjelp via politiradio og det resulterte at dei strøymde til med både bil og motorsyklar. Men for seint, for seint. Då dei kom fram hadde eg og konstabelen reist opp att sykkelen og ein noko forsmedelg situasjon var avverga. Då stod det berre att å leita etter eventuelle riper i lakken.

Den på det næraste hyggelege anleggsaktiviteten der ein minigravar på mest mogeleg forsiktig vis har skava av torva og greve grøft i plenjord har i dag teke seg monaleg opp. I dag har dei pigga betong rett utanfor uteplassen vår og det var ikkje triveleg. I tillegg har internett vore ute i mest heile dag så det vert ikkje noko skryt å få frå oss i dag, Jardin del Sol.

Takk for idag (når eg berre får nett til å legge det ut på veven.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar