søndag 3. mars 2019

Søndagsbloggen

 Det er neppe søndagen si skuld men denne dagen har vore den lataste så langt. Biletet over viser det som har vore utsikta mi det meste av dagen. Det er mest som i synene til Jakob Sande då han såg palmer og seder susa der før det stod bjørk og gran. Men dette er altså utsikta frå terrassen vår når me vender oss mot nord.

Min vesle rusletur har gått til San Fernando i dag. På veg dit passerar eg denne staselege bygningen. Her var det keramikkverkstad der det sat ein kar og trolla fram dei finaste ting om det skulle vere vasar, fat og krus frå dreieskiva eller dørskilt og fliser. Problemet hans var vel at alle potensielle kundar skulle ta fly herifrå og hans produkt var lite eigna for slik frakt. Men huset står der pynta med eigenprodusert keramikk.
 Dette skiletet har eg lurt på nokre dagar der eg har sett det på avstand.I dag kom eg nær nok til å få eit bilete og det viser seg etter googling at dette er norsk øl. Neste tur må eg finne ut meir om dette.

 Men det var altså San Fernando som var målet for dagens tur. Her er eg kommen til beste vestkant der det kostar å bu.

Medan dei aller fleste bur i blokker.

Det var allt for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar