tirsdag 12. mars 2019

Tysdag og pakkedag

Så er den siste heile dagen i syden mest over. I går kveld kosta me på oss litt meir enn vanleg til middag. Denne trivelege restauranten som har spesialisert seg på litt ekstra kvalitet fekk besøk av oss.

 Det aller meste vert steikt i denne opne grillen inne i restaurantlokalet. Som de ser på kanten av avtrekkshetta har han no fire bestillingar på glørene. Ein av dei er kvar sin indrefilet til oss.

 Slik ser det ut på tallerken. Eg vil påstå at det er få stadar grønsakene er noko å skryte av her, sjølv kor mykje dei har å ta av. Dette var heller ikkje det beste eg har smakt. Litt "ihelkokt" men rikeleg og i utgangspunktet av god kvalitet.


Men biffen var av slik kvalitet det ikkje er kvart år eg får smake. Makalaust god. Potetstrimlene var også nett slik dei skal vere.

Her går det mot slutten på måltidet og eg skal love dykk, det gjekk ned resten også.

I går kveld traff me på Antonio, dukseljaren og trur du ikkje det vart ein duk på  oss også, storleik nitti nitti.

I dag har me ikkje gjort det slag. Denne siste dagen er me leie heile sydenlivet og gledar oss til å komme heim. Me har vore utom hjørna til lunch og for fyrste gong på denne turen vart det dessert. Créme brûlée skrivast det visst på orginalspråket.

Ein liten tur på butikken måtte også til. Ei firkanta flaske plassert nokonlunde midt i biletet vert med heim i tilfelle nabo Steinar vågar seg ein tur forbi ein kveld. No skal det pakkast og denne flaska får heidersplassen, midt i største kofferten, innpakka i klede på alle kantar. 

I morgon  dreg me altså heim, om Norwegian har fly ledig til oss, så dette kan bli det siste de høyrer frå oss på denne måten.

Til alle som har vore innom denne bloggen desse to vekene vil me sei takk for fylgjet. 

1 kommentar:

  1. Heisann! Heldige han naboen din du! Hm, mulig eg vågar å ta meg ein tur......"trur eg". God tur heim! Steinar

    SvarSlett