lørdag 14. mars 2020

Laurdagsbloggen

I dag gjekk turen fyrst til stranda. Som de ser er det stadig lite å sjå til koronafrykta her. Litt ferre folk er det vel, det reiser nok fleire enn det kjem att, men me såg også i dag folk kom frå bussen dragande på koffertane sine.

Det var sandstorm der nede då eg var der så dei fleste hadde nok søkt ly bak vegger men det var også eit yrande liv på den opne plassen ved nedgangen til stranda.

 Og sjølvsagt var det nokon tøffingar som tok turen langs stranda mot Maspalomas-fyret.

 Inne i handlegata langs stranda gjekk livet som om korona berre var et ølmerke.

 Eg tok heimvegen via handlesenteret Jumbo. Denne bilen har heilt sikkert alle som har vore på denne øya sett, men har de sett på skiltet. Eg ville ikkje ha skrytt av kartlesaren min om det hadde gått slik med køyreturen.

Eg meinar at det er ikkje ordentleg fint ver før det er fint å sitte i skuggen å sjå ut i sola. Dette er eit piratfoto teke rett før fotoobjektet drog på takterrassen der sola skin heile dagen.

Me ferierar litt på vent no. Me har enno heile veka att før planlagt avgang til Flesland neste laurdag, men me høyrer norske myndigheiter anbefalar reiseselskapa å skysse oss heim fortast råd.

Inn til me får annan beskjed har me det fint her med sol og 20 - 25 grader varme.

Takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar