torsdag 26. januar 2023

Dag 8. Om ei veke er me heimkomne.

 


I går kveld vart det kortreist mat. Rett rundt hjørna og på kinarestauranten.

Fire rettars kallars det vel. Kvar vår vårrull som ventemat og så kjem alle dei tre hovudrettane på bordet samstundes.

Her er me midt i måltidet. Eg har visst ikkje teke meg tid til eit lite opphald under fotograferina ein gong. Til venstre ser de restane etter kyllingretten, i midten er det nautakjøt som det står i den islandske oversettinga og til høgre er anda, dandert så fint før me tok fyrste innhogget.

Etter måltidet og betalinga var gjennomførd kom vertinna med den spanske brandyen Veterano for å by på ein dram som takk for besøket.

Etter maten gjekk turen til Kasbah som er vorte ein vane no. Med kvart vårt glas på bordet, godt i ly for vinden, vart me sittande der og beundra både dei flinke og dei mest modige dansarane til det var tid for å finne loppekassa.

Frua likar seg godt langs bassengkanten og dit gjekk vegen også i dag etter kvart. Det har vore ein fin men svært vindfull dag i dag. I natt rydda vinden alle lause blad frå palmene her.  Eg er no inne i den 37. veka til saman her frå me drog hit for fyrste gong  i 2003. I dag har eg gjort noko for aller fyrste gong. Eg har gått tur i gatene her, på blanke formiddagen, iført langbukser og langarma gensar. 

Vinden og ein litt trøblete fordøying gjorde at eg heldt meg mykje heime i dag så difor vert dette allt for i dag. 

Takk for meg.










2 kommentarer:

  1. God bedring Finn. Kjekt å sjå at de har det fint! Hels Alice🌺

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å følge dere i ferien.Hels Alice

    SvarSlett