fredag 27. januar 2023

Dag 9. Kanskje den finaste dagen så langt.




Me får starte med maten denne dagen også. I går kveld gjekk turen rett bort i gata til El Rodeo. Mest av allt fordi dei har ordentleg hus å sitja i. Det meste skjer meir eller mindre  utandørs her, men i går kveld var det så kaldt at me ynskte å sitte inne i eit rom med dørar og ordentlege vegger.


Før me hadde bestillt anna enn drikkevarer kom denne vesle skorpa på bordet til oss. Greit å ha noko å gjere på medan ein ventar på kelnaren.

Det vert mykje mat på desse turane. Mykje drikke også for resten. Øl til mest alle måltida er ikkje daglegkost heime og det skal me vere glade for. I dag ville me satse på snitsel og pommes frites. Eit enkelt og ikkje for stort måltid tenkte me så me kosta på oss kvart sitt kvitløksbrød mens me venta på hovudretten.


Så kom hovudretten på bordet. Det var ikkje ein middagstallerken dei kom med, men eit heilt serveringsbrett i storleik. Til og med ein topp med ris hadde dei funne plass til. tankelesar tenkte eg, eg likar ris.


Så til turen min i dag. I dag gjekk eg til San Fernando, den bydelen der lokalbefolkningen bur i. Fyrst måtte eg sjølvsagt oppsøke bilgata der dei fleste bilforhandlarane og bilverkstadane held til.


He får de ei rekke med bileter frå der dei fleste  bur.








Slik vart dagens rapport frå sydenlivet vårt. I morgon utpå dagen tek me oss ein busstur til Puerto Rico om det vert ver til det. Eg har planar om å bada i bassenget her også. Om veret og viljen spelar på lag vert det kanskje i morgon. Skjer det så lovar eg det skal dokumenterast i morgondagens blogg.

Takk for i dag.

PS Vil med dette gratulere minstemann med dagen i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar