fredag 27. mars 2015

Fredag, dagen etter...


Så er vår siste dag på Playa del Ingles kommen. I morgon kl 12.00 må me ut or husveret og i 3 tida set me oss i drosjen som skal frakte oss til flyplassen. Biletet over er teke før kl 9 i dag nede på stranda. Dette blir den finaste dagen på denne turen. Skyfri himmel og ikkje meir enn behageleg bris i lufta .

Det  skal ikkje forundre meg om enkelte lesarar ventar seg ei oppfyljing av gårdagens aktivitetar. Difor kjem det no eit kort intervju med meg sjølv.

Intervjuar:
Finn Skare, eg går rett på sak, korleis følest det.

Finn:
Jo takk eg har det berre bra.

Intervjuar:
Eg tenkjer på gårdagens utmarsj. Korleis kjennest føtene ut i dag (he he)

Finn:
Føtene er heilt fine. Eg kjenner ingenting i føtene etter trimturen til Norskeplassen om det er det du vil fram til. Eg er litt stiv i korsryggen etter å ha sete i ro ei stund, men det gjev seg berre eg får strekke ut. Dette med korsryggen kjem forresten ikkje som noko overrasking, det var faktisk der eg var mest sliten i går også.

Intervjuar:
Betyr dette at du har klart å gjennomføre din morgontrim på ein anstendig måte.

Finn:
Morgontrimmen i dag starta litt før ni og gjekk grovt sett etter samme ruta som tidlegare. Eg merka lite eller ingenting til gårsdagen. Eg gjekk kanskje litt rolegare enn dei tidlegare dagane, men langtrappa den gjekk eg det raskaste eg greidde i dag og. Om eg hadde vore idrettsmann hadde eg sikkert kalla morgonøkta mi restitusjonstrening.

Intervjuar:
Takk for intervjuet og lukke til med trimminga heime i gamlelandet.


Så attende til bloggaren Finn.

I dag har eg forska på bilhald. Det er generellt trangt å lukeparkere her. Inntrykket når ein går etter gatene er at dei fleste bilane har større eller mindre skavankar. Dette ville eg i dag finne meir ut av. På veg heim frå stranda i dag gjekk vegen langs med ei lang rekke med bilar som var parkert med framenden mot fortauet der eg gjekk. Eg fotograferte høgre framhjørne på på 26 tilfeldige bilar som var parkert ved sida av kvarandre. Av desse var det skade på 21 og 5 var svært ubetydelege eller ingen skade på.
Konklusjone  etter denne forskinga at vitenskapeleg sett er det skade på høgre framhjørne på 80,77% av bilane på Playa del Ingles. 19.23% av bilane har ingen eller berre ubetydelege skadar der. Kva skadar dei 5 bilane har på andre stadar enn høgre framhjørne er ikkje undersøkt. Ein må derfor rekne med at monaleg mindre enn 19%  av personbilane på Playa del Ingles er utan lakkskadar.

Her finn du bilete av dei 9 fyrste bilane eg fotograferte. Skadeomfang: Bil nr 8 var uskada. dei 8 andre var oppskrapa.










Bil nr 9 hadde i tillegg åtte kulehol.  Kva dette seier om bruk av skytevåpen seier forskinga mi ingenting om.

Dett blir allt for i dag. Me går mot ein ny roleg kveld. Alice vil ein tur til restauranten Spisestuen i kveld. Der sel Antonio dukar på deltid. Ho skulle så gjerne ha seg ein påskeduk i størrelse 90 90.
Eg treng middag så då sler me to fluger i ein smekk.

I morgon er det som før skrive heimerise. Om det blir blogging veit eg ikkje, men ein oppsummering blir det uansett i løpet av dei 3 neste døgera.

Ha det så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar