søndag 22. mars 2015

Sjukdom og budleregn

Søndagen vart nok ein dag der eg er den einaste friske og relativt raske. Det blir lange dagar når 3/4 av gjengen er forvist til innetilvære med døra att og pledd oppunder nasen. 

 Dagen starta med høljeregn. Eg veit ikkje om biletet heilt viser situasjonen, men i ein 10 minuttars tid ausa det ned så vatnet fløymde. Situasjonen med vær og helse har gjort at også eg har haldt meg mykje innomhus i dag. Det har gått mykje i kryssord.

Eit lyspunkt i dag var ein telefon frå kompis Knut. Han er rekonvalesent for tida. Oppegåande, ved godt mot og tek fyrste etappe heimover i morgon kunne han fortelje.

 Uansett vær vart det ein rundtur avslutta med lunch i einsemd ute på fortauskafeen rett utanom døre vår. 4.90 euro for ein stor porsjon spansk omelett og 2 euro for ei lita øl er ikkje noko å sei på.


På min vesle runde før måltidet kom eg også på skuddhald til ein bensinstasjon. Knappe 9,50 for diesel og rundt 1 euro for bensin let seg høyra for oss med norske lommebøker.

 Som biletet over visar er det tegn til betring i vår sjukeseng no i kveld. Ei stund oppreist med oppdatering i siste nyhender på sosiale media gjer alltid godt for kropp og skjel.
Me må vere så ærlege å sei at bilta heimanfrå som viser kvite marker og altanar forverrar heller ikkje humøret vårt her nede under regntunge skyer.

Det var allt for i dag. I går var eg på kinarestaurant og inntok middag kun i eige selskap. Det freistar forsåvidt ikkje til gjentaking  så kva det blir til i kveld veit eg ikkje. Full oppdekning vert det i alle fall ikkje.

Takk for i dag.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar