tirsdag 17. mars 2015

Dag fire.



Også i dag blei det tidleg opp og ut på tur. I dag gjekk min einslege spasertur opp i fjella. Så svært langt blei det ikkje, men eg fann meg no ein topp å klatre opp på for å få eit bilete av der eg kom frå.


Frå mitt utsynspunkt såg eg ned på noko som likna på bikuber. På biletet under ser de eit forstørra utklypp som etter mitt vet bekreftar dette. Men då kjem spørsmålet til dei som veit meir om slikt enn meg. Er det mogeleg å driva med birøkt her oppi desse brunsvidde åsane. Me ser omtrent ingen insekt her og eg trudd at bier treng blomster for å samle honning.

















Ingen er betre  en islendarane til å nytta sitt eige språk til å namnsetta både eit og hitt. Her ser de namnet på eit reisebyrå. Særleg for ein indresogning er det moro å sjå korleis ymse ting vert skrive. For å finne ut litt meir om dette firmaet Sumarferdir søkt eg dei opp på nettet.Der fekk eg fleire positive aha-opplevingar.
På desse standardknappane som me kjem i kontakt med hadde dei også gode ord og løysingar.Når me fyller ut eit skjema på nett for å finne ting er det som regel ein knapp merka "søk" me skal trykke på til slutt. På islandsk står det "Leita". På ei slik reiseside får du oftast opp fleire reisealternativ du må velje mellom. På norsk står det "Velg" på knappen, på islandsk står det "Velja og halda afram". For oss sogningane er det langt frå uforståeleg når dette ordet "mer" som står under ein tekst om me vil lese meir er bytta ut med "meira"
Det einaste som var noko fjernt frå vår verden var prisane. Ein sydentur av samme kaliber som me er på no kostar ca 350 000 kroner, islandske altså.

I går kveld var me ute med to sambygdingar som hadde sin siste feriedag her nede i sommarsola. Me starta med ein liten skalkafest heime hos dei før me sette kursen for det offentlege rom. Eit retteleg godt måltid på ein italiensk restaurant med etterføljande svadl med noko godt i glasa vart avslutta rundt midnatt.

Når me er inne på sambygdingar. Verda er ikkje stor. Då me kom til Flesland laurdag trefte me på ein jamnaldring, fødd og oppvaksen i heimetraktene som skulle med samme flyet. No er me naboar på Jardin del Sol.


Til alle lastebilsjåførar heime. Løftelem og jekketralle er for pingler. Her gjer me det på gamlemåten.


Ha det så lenge.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar