mandag 23. mars 2015

Måndag med lyspunkt?


Slik såg det ut i dag kl 6.50 då eg stod opp. Tidleg opp til å ha ferie tykkjer kanskje nokon, men slik blir det år ein skal leve med eit sjukeleg reisefølje som legg seg i ni halv ti tida. Då vert det tidleg i seng med meg og. Men ingen ting er betre enn å komme seg tidleg or senga på ein godværsdag i ferien.


Skjeldan eller aldri har eg sett havet så stille som i dag tidleg. Nærast folketomt som det var i det sola klatra loddrett opp or havet. Her der noko av det eg festa til sd-kortet på kameraet mitt på min strandvandring i dag.











 Like folketomt var det då eg nådde solsengene og serveringstadane rundt hovudnedgangen til stranda.
Ein legg mange reglar og vanar til sides på desse turane. Det å sette seg med ein halvliter som aller fyrste gjest på ein kafe ein måndagsmorgon kl 8.30 hadde nok vore sett på som eit sers dårleg teikn heime, men det var nett det eg gjorde i dag.




Noko positivt kjem det utav regnbyene som vatnar naturen her for tida. Allt blomstrar som på kommando. Sjølv trea som står etter gaten der rota er dekka av betong og asfalt.


Litt bilstoff i dag og. Så snerten kan ein kjedeleg Renault Megane bli berre dei får av taket.


 Her er ein ide til dykk  som stadig misser dette plastskrammelet som skal gjere stålfelgar finare. Strips er tingen.

Me er starta på siste veka så me har slege frå oss alle utflukter. Det var ymse kjentfolk me hadde planar om å møte her nede, men det blir det ikkje noko av. Om alle er heilt friske til me set oss på flyet laurdag er me nøgde. Går det betre enn det så skal all ledig tid nyttast til soling og  bading her på anlegget. Det er opplese og vedteke.

Når det no går mot kveld kan dagen oppsumerast slik. Alle har teke steg i rett retning helsemessig. Været har vore som dei tidlegare dagane. Ein del sol, ein del overskya og nokre få regndråpar.

Takk for oss for i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar