lørdag 28. mars 2015

Gracias por nosotros betyr takk for oss

Så er turen over. Me er på flyplassen, har levert bagasje og har passert sikkerheitskontroll. No er det berre å vente på flyavgang.
Det kan vere eit greit tidspunkt til å sjå attende på det me reiser frå.


I dag som dei fleste morgonar var eg på stranda i åtte-nitida  om morgonen i det sola steig opp av havet og dei aller fyrste badegjestene hadde funne sin plass i sanden.



Det er slike morgonar ein dreg halvveges til sydpolen for å sjå og oppleva. Deretter å komma heim til "hybelen" med brød under armen for å innta frokosten.


Me dreg frå mogelegheiten til å komma traskand på heimveg gjennom gaten på høgste natt når gradestokken viser 19 grader. Gatene er fulle av folk i samme ærend.


Me seier takk for oss til fortauskafeen vår La Carreta som serverte oss både mat og drikke til lunch og middag om det var det som passa, og det gjorde det ofte for meg.


Me seier takk for service og gode middagsrettar hos vår lokale kinarestaurant. Er servicen overveldande hos spanjolane så er den slik at ein går skamfull frå bordet her. Eg seier ikkje meir.


Dette var trettande gang me la sydenferien vår til Jardin del Sol, Solhagen. Eg har aldri budd  annan plass i "syden" og føler ikkje på nokon måte eg har gått glipp av noko. Dette er vorte hytta vår.



Så står det berre att å sei takk for fyljet til dykk som har vore innom denne bloggen desse 14 dagane me har vore på reise. Det er motiverande å veta at nokon set pris på det ein lagar. Det er også fint å ha eit oppdrag kvar dag. Eit produkt som er med i tankane heile dagen og som kanskje i blandt strukturerar tankar og handlingar i løpet av dagen.

Men mest av allt er dette vorte ei minnebok for oss sjølve. Ein grei ting å bla attende i om ein undrar på noko eller om ein rett og slett vil mimre om varmare dagar ein vinterkveld heime.

Eg seier berre med dette for siste gang i år: Takk for turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar