tirsdag 27. mars 2018

Reiseblogg dag 13 Den siste heile dagen.

Når ein les islandsk meny ser ein verkeleg kvar islendingane stammar frå og kor rotekte dialekten vår er. 
Ofnsteiktur halfur kjuklingur. 
Kjuklingabringa. 
Nautasteik med lauk.
For ein lustring som har vore lite uti verdi er dette lettare å forstå enn bokmål.

Nok om det. I dag har eg vore på stranda:

 Noko bøljer, men eit yrande liv og tusenvis på tur til og frå el Faro. Det er den lange strandturen her, totalt ca 6,5 km seier google map eg tok ut på i dag.
Her er turen:
Det var langt nok for meg. Det blei drosje heimatt. Alderen kjem ikkje åleine og formen har visst forsvunne med åra.

 Men ein fin tur er det og det var eg ikkje aleine om å komme på i dag. Eg gjekk i eit folkehav heile vegen. Sol og varmt, men ikkje for varmt. Ein svalande trekk frå havet haldt meg nokolunde turr på ryggen heile turen.

 Som det ofte blir etter uver, såg deler av stranda slik ut. Då må me opp i den turre sanden eller gå i steinura. Då er sanden å føretrekka sjølv om det er tungt og det går sakte.

 Det var godt å sjå enden på turen. Det som svirra rundt i tankane mine på dette tidspunktet var om eg skulle tora å setta meg i drosje med ein gong. Kva om eg ikkje fekk dei trøytte føtene med meg inn. Kva om eg fekk krampe undevegs.

 Her har eg berre 10 meter att før eg har fast land under føtene. Det var godt å kommen på hellelagd grunn att. Det var også godt å komme heim til lunch-kafeen vår, sliten, svolten og tørst.

No er det påskequiz på Lustrabui som står for tur. 


Som de ser er dei sju fyrste spørsmålslinjene på omgang 3 tomme enno. Det er det mange andre også som er, men eg er i gang. Det håpar eg dei to andre  quiz-masterane Svein Tore og Arve er også. Me har alltid tre spørsmål henta frå reportasjar i Sogn Avis. Denne gongen er dei henta frå onsdag 28. mars då det ikkje kjem ut avis på påskeafta.

Sluttar dagen i dag med å ynskje alle vel møtt til Påskequiz på Lustrabui laurdag 31. mars kl 20.00.

Takk for i dag. I morgon vert det pakking, men det blir vel tid til ei lita helsing her for det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar