onsdag 28. mars 2018

Reiseblogg 14 Heimreisedagen.

Så er årets sydentur over og me skal heim. Flyet går ikkje før kl 18.40 så me må finne på noko å gjere i dag også. Me må ut av rommet kl 12 så då vert me huslause i 3 -4 timar til det er tid for å sette kursen for flyplassen.

Den 31. mars 2008 la eg ut dette biletet som ein test. Det var det fyrste bilete eg la ut herifrå. Då var eg på internettkafe og skreiv. Der var det ikkje mogeleg å få overført bilete frå kamera til datamaskin så eg tok bilete med mobiltelefon og sende til bloggen på ei spesiell epostadresse. 

Deretter var eg på kafe og skreiv teksten rundt bileta. Tida har forandra seg.

Det var ikkje den aller beste biletkvaliteten på mobilkamera for 10 år sidan. 

Om eg skal dra fram eit par bileter frå i år er det naturleg for meg å vise dette. Mykje god mat er noko som går att på desse turane. Her er eit svært måltid på vår lokale kinarestaurant innteke.

Tre måltid i samla flokk er også noko me ser attende på med glede. Den andre gongen var me 4 i lag, medan den tredje var me samla heile 8 lustringar rundt bordet.

Men ellers har me gått to aleine alle desse 14 dagane me har hatt tilhold på Playa del Ingles. Me har ikkje sett eit einaste kjendt andlet utanom dei tre avtalte samlingane. Me saknar nok begge reiseføljet vårt frå dei fyrste 13 turane hit ned. Det å gå turar rundt i nærområdet her slik eg likar er i alle fall noko heilt anna enn om ein er to i lag med samme mål for dagen.

No ser det slik ut hjå oss. det er pakketid. Om ein liten time må me vere ute av huset vårt og vert "uteliggarar" fram til i 2 tida i natt då me reknar med å vere komne på hotellrommet vårt på Flesland.

I dag er verfenomenet calima på veg til oss. Det er sandstøv frå saharaørkenen som vert ført med vinden ut hit. Lufta vert full av sandpartiklar, sola bryt ikkje heilt gjennom men det vert oftast trykkande varmt.

Dett er det heilt ok å reise frå. Det er på ingen måte noko å trakte etter så no lukkar me koffertane og dreg ut på gata og ventar på tida for endeleg avreise. Me bestiller drosje til ca halv fire, så har me eit par timar til å sjå på flya på flyplassen før det er vår tur til å gå ombord..

Det var det.

Takk for føljet for i år.

PS Hugs quizen på Lustrabui laurdag kl 20.00






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar