torsdag 22. mars 2018

Reiseblogg dag 8, På rusletur.

 Dei serverar varm mat på vår lokale kinarestaurant, det skal dei ha. Gårkvelden starta der med kylling på menyen. I kveld er me invitert til "tur på byen" så gårkvelden vart det ikkje gjort mykje  av. 

 Etter middagen tok me den tradisjonelle turen på Kasbah. Sur vind og "berre" 17 grader i lufta gjorde besøket kort for oss.

 Som de ser, påklednad ein vinterkveld verdig skulle til for å få meg til å sitja i ro ei stund. Alikevel vart ikkje klokka meir enn 22 før me var heimattkomne.

 I dag starta det betre. 24 grader viste vår lokale verstasjon då eg tok meg i veg på rusletur.Turen gjekk til området der lokalbefolkningen bur. San Fernando heiter det og er nermaste naboen vår i nord.

 Eg trur eg har presentert denne karen med sin kamel eit år før, men han stod der så trufast og aleine i dag også, så ein tur til Noreg pr. digitale linjer reknar eg ikkje at han har noko i mot.


Ein tur innom den lokale Eurospar-butikken måtte det også bli i dag. Flyktningar som  me er her nede, rett nok klimaflyktningar, har me med oss våre sære matvanar. Denne sparbutikken hadde heldigvis det som trengst for slike som oss; ein fyldig reol med varer som utlendarar med merkelege matvanar etterspør.


Det eg var ute etter var saup og fløyte innkokt gjennom fleire timar til ei brun guffe som ein let avkjøla i ei form til det stivnar. Resultatet kallar me ost og er serdeles godt, for eksempel på knekkebrød frå Sverige

 Eg var ein særs populer mann i heimen då eg entra hytta medbringande denne mursteinen av ein ost made in rett over fjellet heime. Om det skulle vere nokon tvil, på biletet se de  hyttekomplekset me er ein del av. Biletet er teke frå gangbrua over vegen som skil Playa del Ingles frå San Fernando.

No er det ikke meir enn ei god veke til det vert Quiz på Lustrabui. Om ikkje andre og betre idear dett ned i hovudet på quizmakarane vert det  spørsmål om kva bilmerke me viser bilete av. Ein liten test i dag også: Kva bilmerke er dette. De kan for eksempel svare på facebook.

No dreg me snart på fest så faciten får de kanskje ikkje før i morgon

Takk for i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar